måndag 23 maj 2011

Goodiebag från Loppi.se

IMG_6971 Goodiebag från Loppi.se och We R Family!

Ibland undrar jag varför man inte bor i Stockholm. Mitt i smeten liksom. Man missar himla mycket här neråt landet, i alla fall när det kommer till spännande event och roliga mässor. Men som tur väl är så har Loppi.se och We R Family varit så snälla och skickat fina goodiebags till oss i “utkanten”, då vi inte kunde besöka deras senaste event på Café Opera den 11 maj.

I goodiebagen fanns:

  • Dagispåsen
  • Gratis kryssning med Tallink SiljaLine
  • Shopping Bag från In the Pocket
  • Täck-en-fläck och Märvärdig-namnlappar från Popomax
  • Russin, godis och juice från Småfolk
  • Kaffe från Zoega
  • Pennor och ritblock från Lego
  • Tomatketchup från Heinz
  • Sjal från Polarn O. Pyret 

2 kommentarer:

Emma sa...

Håller med allt händer i stockholm ... saknar såna saker här nere Kalmar kan väl fixa lite eller ???

Nina sa...

ja synd att det inte finns mer. kanske kommer? va super trevligt där =) Tror theo va mest glad för ketchupen *S* rätt storlek för honom- hah

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam