söndag 22 maj 2011

Middag– och lekdate

Klockan tre mötte jag och Liam upp Eve, André och deras godingar Nemo och Nikita på pizzerian. Ooh, vad vi var hungriga! Liam smaskade nästan i sig hela sin lilla pommestallrik. När vi ätit fick barnen glass och lekte på baksidan innan vi begav oss mot dagis. Där åkte barnen (samt jag och André) rutschkana för fulla muggar. Dom riktigt skrek av lycka! Dock blev Liam på surpuppehumör mot slutet så vi fick packa in oss i bilen och åka och handla innan hemfärd. Men kul hade vi!

IMG_6852IMG_6851IMG_6869IMG_6858IMG_6875IMG_6883IMG_6886IMG_6898IMG_6888IMG_6896IMG_6903IMG_6932IMG_6910IMG_6931

2 kommentarer:

Fia sa...

Tack =)
Jag hoppas också att den är här för att stanna.Men just nu regnar det ute =(

Johanna - mamma till Leia sa...

sv: Precis. Oftast har man ju ett antal bloggar att läsa igenom :P

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam