torsdag 5 maj 2011

Ändrade planer

Mammas ängel, saknar dig som attan ♥

Skit också. Skit, skit, skit. Seansen vi skulle på ikväll har tyvärr blivit inställd eftersom mediet blivit sjuk. Jag som sett fram emot det här så länge. Till och med skaffat barnvakt ju. Har också språkat med Ola titt som tätt och bett honom titta förbi ikväll. Allt gick så fort när han omkom i olyckan i somras. Kanske har han något att berätta? Seansen är i alla fall framflyttad till nästa vecka, förhoppningsvis blir det av då istället.

Allt gick finfint hos tandläkaren förresten. Typ. Hon satte väl tio sprutor med bedövning i munnen, trots det ville inte mina övre sidotänder bedövas på insidan. Det spelade ingen roll hur mycket hon än försökte, det tog bara inte. Så hon fick karva och rengöra under tandköttet så gått det gick medans jag bet ihop och bad till Gud. Jisses, det känns nu när bedövningen släppt kan man säga!

Vad händer ikväll då? Sambon jobbar och Liam är hos gammelmormor. Jag får väl städa eller något kanske, få tiden att gå lite snabbare. Ååååh. Vad sur jag är att det blev inställt… Ska ringa till Liam nu så han får göra mig på bättre humör!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Honom känner jag till, har en kompis som gått flera av hans utbildningar.
Har själv varit på flera storseanser och även på privata sittningar. De privata gav givetvis mest.
Tror skarpt på andar och väsen mm.

La tarotkort själv då jag var yngre, älskade det. Men sedan fick jag barn och annat kom i mellan. De jag spådde berättade att saker stämde och slog in.
Tyvärr är den kortleken försvunnen sedan länge. har en ny men jag trivs inte alls lika bra med den. Så den ligger i sin låda och skräpar dessvärre.

kram

Cissi sa...

Vad spännande med en seans! Träffade ett medium i höstas och hjälp vad hon hade rätt om saker.. det enda som inte har stämt eller borde stämma är att Emma skulle ha en liten bror om 2-3 år.. man vet ju aldrig, men det blir väldigt oplanerat isf!

Hoppas att det blir av och att de du vill prata med kommer.. ;)

En pojkmammas vardag sa...

Vilken underbar bild på Liam!!

Trist att det blev inställt. Kan förstå att du vill "prata" med Ola. MEn nästa vecka kanske du får chansen :)

Kram!

Martina sa...

Hoppas du får chansen att "prata" med Ola snart. Är intresserad av sådant men har inte varit på någon seans och heller inte blivit spådd. Vet inte om jag vågar på något vis..

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam