fredag 25 november 2011

Vinnare: Babylooba

Tävlingen i samarbete med Babylooba är nu avslutad och en vinnare
av en valfri produkt från Geggamoja är utsedd – det blev nummer 47 (av 273 lotter)!

Stort grattis till dig!
Tusen tack till bästa Madeleine bakom Babylooba för den generösa vinsten
och tack till alla 93 deltagare som ville vara med och tävla!

Och glöm nu inte att alla mina läsare har ett unikt erbjudande så här innan jul!
Om du köper en ursöt
sparbössa från Pearhead får du den för 199 kr istället för det ordinarie priset på 279 kr – 30% i rabatt alltså!
Ange koden “spar30” i kassan hos
Babylooba för att ta del av erbjudandet som gäller så långt lagret räcker.

2 kommentarer:

Lina sa...

Tack så hemskt mycket, åh vad glad jag blir :)

Anonym sa...

Säger grattis Lina ! Fin tävling Agnes.

enkla nettan

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam