måndag 21 november 2011

Lite shopping i Växjö

Efter att ha lämnat Liamfisen på dagis i morse åkte mamma, jag och brorsan in till Växjö. Mamma skulle besiktiga Gamla Bettan och Adde och jag följde med som moraliskt stöd. Och så hade jag ju lite ärenden också såklart.

Var bland annat inne på Biltema och köpte en slags snowracerpulka till Liam som han kan åka med i vinter. Kan vara bra att ha som nybörjaråk, så får det bli en riktig snowracer nästa vinter. Nu väntar vi bara på att snön ska komma också, så han får prova den. Hoppas, hoppas, hoppas…

2 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Kul grej... funderar på att köpa något liknande till Theo...

Emma sa...

Den såg smidig ut

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam