torsdag 24 november 2011

Recension: Storasyster & Lillebror Design

Vi fick i veckan hem två stycken ljuvliga plagg från Storasyster & Lillebror Design. Det var en t-shirt i mönstret “Blue Mushroom” och ett par leggings i mönstret “Lime Giraffe” från det ekologiska barnklädesmärket Snoozy. Butiken har ett brett sortiment – allt från huvtröjor till mössor – av just detta märke till både baby och barn.

Vi har sedan tidigare flera Snoozy-plagg från Storasyster & Lillebror Design. Bland annat mysbyxor och tröjor som jag köpte till Liam i 2-årspresent. Underbart mjuka och sköna plagg i färgsprakande mönster! Jag älskar ju att klä Liam i färger – allt från rosa till brunt – och att Snoozys plagg är unisex är ett väldigt stort plus, likaså de lekfulla mönstren som inger en retro och glad känsla! Men det absolut bästa av allt med dessa plagg är kvalitén. Denna fantastiska kvalité! För hur många av oss suckar inte högt av att se barnens kläder bli noppiga och färglösa tvätt efter tvätt? Jag kan försäkra er att dessa håller både i form och färger om och om igen. Och det är ju precis så det ska vara!

  • Tillverkade i endast förstklassig bomull (95 %) och elastan (5%) för bättre passform
  • Ekologiska plagg som produceras med respekt för naturen och för barnen som bär kläderna
  • Finns i oändligt många färger och mönster
  • Finns i storlekar från 50/56 upp till 134/140
  • Prisvärda plagg

Vill du också ha chansen att få hem en t-shirt och ett par leggings i brevlådan? Håll då ögonen öppna! Imorgon startar jag upp en spännande tävling i samarbete med Storasyster & Lillebror Design – delta mycket gärna!

IMG_5216IMG_5225 ny

8 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Den tröjan har Robin också :) Byxorna är ju otroligt söta!

kram

Anonym sa...

Alla kläder ser ut att sitta så himla bra på Liam. Här ser det bara ut som en pyjamas om det itne är en extra smal modell.. :(

Emma Viklund sa...

Underbara kläder :)

Nina sa...

hihi ja det går framåt =)

Pappan Anders sa...

Min son har oxå kläder från Snoozy.(Undrar vem som påverkat mej och köpa dom),hehe. De e mjuka och snygga :-)
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

kela sa...

Åh, de har så fina kläder :-) Älskar med färgglatt och roliga mönster och så klänningar så klart....och de tre i kombo är ju perfekt ;-)

Jenna sa...

Håller med föregående talare, UNDERBARA kläder! Vilka färger! :-)

Agnes sa...

Pappan Anders:
Det kan man verkligen undra, men vem det än var så måste hon ha jäkligt bra smak ;)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam