torsdag 17 november 2011

Vilken dag!

IMG_4971Liam med sin nya Tigger!

Vi fick hem en hel del från Ullared måste jag erkänna (bildbevis) och dyrt blev det också. Vi slog våra gamla rekord ganska rejält och slutsumman låg på 5600 riksdaler. Man tycker ju vi borde ha fått lite personalrabatt, det var ju trots allt inte en tant utan fem stycken som tog Simon i sin blåa tröja för personal!

Men nog blev det ganska många julklappar ändå, det tog mig i alla fall två timmar att slå in dom efter att vi kommit hem. Det gäller ju att vara snabb nu också när Liam har blivit så stor så han ser att det är saker till honom. Fast presenter fick han ändå när han kom hem från en heldag hos mormor, ett bäddset till sin nya säng med Toy Story och en stor gosig “Tigger”. Han blev jätteglad och har skuttat runt med Tigger hela kvällen och tittat på tv med honom i soffan. Mysigt!

Det blev lite saker till nya lägenheten (bara en vecka kvar!) också såklart. Bland annat en snygg väggklocka, fina julgardiner till köket och vardagsrummet samt en lampskärm till sovrummet. Och sen lite annat bra-att-ha som gärna brukar följa med hem från Ullared, som folie och disktrasor.

Nu blir det kvällsmat och lite mys i soffan. Sen kommer vi nog sova ganska gott inatt!

5 kommentarer:

britta bloggar sa...

Skönt att du har hitta julklappar!

✫Familjen Bus✫ sa...

Så fin hans nya tigger är :)
Han blev väll jätte glad va?? hihi

kram kram

Emma Viklund sa...

Oj, så roligt med shopping på Ullared, aldrig varit där, men vill så gärna dit :) Skulle vara helskoj!

Perfekt att handla julklappar där, mer för pengarna liksom :)

Fina Liam!
Hoppas ni får en jättebra fredag och helg :)
KRAM

Cissi sa...

Låter ju som att det blev en hel del julklappar! Skönt!

Melissas Prinsar sa...

underbart med ullared!
men ni slog inte vårt pris vi shoppade för 10600kr när vi var där sist :D

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam