onsdag 30 november 2011

Buskväll med morbror

IMG_5378Liam och morbror/gudfar Adde!

Nästa vecka åker min lillebror till Sälen för att jobba på restaurangen Brasseriet (Stöten) i fem månader. Så nu innan ville han ha Liam för sig själv över en natt och skämma bort honom lite. Så i eftermiddags följde Liam med sin morbror hem till Peter (där Adde är inneboende fram till flytten). Dom har visst haft jättekul ikväll, ätit korvstroganoff, glass och vindruvor till efterrätt, lekt med katterna och Diesel. Liam somnade snällt vid halv nio utan problem – så duktig så!

Sambon är ledig enda fram till den 12 december så det firar vi lite ikväll med mys och god mat. Har ätit fläskfilé och potatisgratäng, spelat det nya Wii Resort och ska nu titta på en film. Lite vardagslyx så här på en onsdag!

3 kommentarer:

Erika Wilhelmsson sa...

Hej! Jag lånar ditt sätt att visa pågående rabatter nu under julkalendern om det är ok med dig? Det var så snyggt och smidigt! Skriv tillbaka om det inte är ok så tar jag självklart bort det!

Emma sa...

Å fläskfile och potatisgratäng lät gott

Angela sa...

Låter superhärligt tycker jag, för både er och lillen!
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam