tisdag 8 november 2011

Aj aj på dagis

IMG_4677 Mammas hjärta ♥

Som vanligt kutade Liam in på dagis idag glad i hågen och leksugen. Dock var han så snabb så han halkade på golvet och slog i lilla huvudet, han blev såklart jätteledsen. Så det var inte enkelt att lämna honom idag som det annars brukar vara. Han ville sitta i knät och hålla handen hela tiden, och varken fröknar eller barn fick komma i närheten. Men sen mjuknade han lite efter en stund och när Diana och jag fått med honom in till dockrummet blev han sitt vanliga glada jag igen och lekte glatt med dockorna och lagade frukost till dom. Och den lilla onda händelsen glömdes fort bort!

5 kommentarer:

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Huga!!! De går så fort ibland! Måste känts jobbigt..

Hoppas dagen blir bra ändå :) Kram!

Martina sa...

Uscha! Det blir som en liten påminnelse om att det är lite läskigt när inte mamma är i närheten när de gör illa sig tror jag.
Men det är så skönt att veta att de faktiskt kan glömma bort lika snabbt igen :-)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

=( tråkigt då de blir så... tur de gick över...

✫Familjen Bus✫ sa...

Aj då :(
Trist när sånt händer...

Va kul att han åt så bra på dagis annars :) Bra med barn som äter sig mätta...

kram

Erika Wilhelmsson sa...

Men han har ju sånt härligt hår så man blir ju tossig här hemma. Man vill bara rufsa lite i det :)

Wille blir helt galen när andra barn har så mycket hår på huvudet som Liam har, han tror att dom är dockor och ska klappa på dom hela tiden ):)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam