söndag 27 november 2011

Inflyttade!

IMG_5288Liam kalasar på det goda fikat som hans mormor hade med sig idag!

Vi har hållit igång med lägenheten sen sju i morse. Helt sjukt vad vi hunnit med mycket och hur fort vi kommit i ordning! Det är så klart mycket tack vare svärfar, mormor, Arne, mamma och Peter som hjälpt oss idag. Så nu är alla möbler på plats, alla bananlådor (förutom fyra i hallen) är uppackade och jag har till och med fått upp lite julpynt!

Tackar strax för oss och beger oss in i vårt nya sovrum och kryper ner i en renbäddad säng. Fy sjutton vad vi kommer sova gott i natt, hela natten! Imorgon väntar sovmorgon och adventsfrukost – mysigt!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam