fredag 25 november 2011

Vår nya lägenhet

Klockan halv fyra var städfirman färdig med vår nya lägenhet och det var fritt fram att hämta nycklarna. Vi hann med att köra ett lass med släpet och då var det bara lådor, hälften till förrådet och hälften upp till lägenheten. Mamma och Adde var snälla och hjälpte till så det gick dubbelt så fort att bära in allt.

Sen åkte vi till Don Camillo och åt en välförtjänt och god middag. Mamma tog sedan med sig Liam hem till sig så sambon och jag kunde fylla bilen med lite mer prylar att ta med upp. Väl uppe i lägenheten hann vi få upp det mesta i badrummet, våra kläder i garderoben, en maskin med disk och några rundor handdisk innan klockan slog halv tio och vi tackade för oss.

Imorgon kommer min mormor och hennes gubbe. Så då har vi planerat att köra de flesta möblerna, sätta upp lampor och diska resten. Så kanske, kaaanske, sover vi över där imorgon för första gången – spännande!

Kök/VardagsrumKök/VardagsrumKök/VardagsrumKök/VardagsrumVårt sovrumVårt sovrumVårt sovrumVårt sovrumBadrumBadrumBadrumLiams rumLiams rum

16 kommentarer:

Emma sa...

Jätte fin lägenhet

Anonym sa...

Åh gud vad stort och fint =)

Elisabeth sa...

Vilken superfin lägenhet :)

Amanda sa...

Så fint det är! Ser fram emot fler bilder när ni kommit iordning sen. :)

Emma Viklund sa...

Men oj så öppen, ljus och härlig lägenhet, riktigt fint :) Älskar fönstrena! Supercharmigt :) Roligt med lägenheter som itne ser ut som typiska lägenheter liksom :) Där tror jag ni kommer stortrivas <3

Ha en underbar helg :)
KRAM

Life Of An Angel sa...

Grattis! Lägenheten ser superfin ut!

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

gud vad avis jag blir på erat nya kök.. vill också ha s gott om utrymme..
i vårat kök som vi har kan man inte ens gå två i bredd så långsmalt är det.. :(

hoppas att ni få mycket gjort idag..

kram

AnnapåGrönkulla sa...

Riktigt fin lägenhet! Där kommer ni säkert att trivas.

Patience -18 & mor till Damien sa...

Snyggt!

Malin sa...

Oj vilken lägenhet! Hoppas ni kommer trivas bra där.

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Ja, jag är så nöjd!!! hihi :)

Fin lägenheten är! Ska bli kul att se hur ni fixar.

Kramar!!

Emma sa...

Gud vad roligt och vad fin och stor lägenheten var:) Ska ni tapetsera om i Liams rum?
kram

Pappan Anders sa...

Snyggt,fräsht och mysigt. Jag hoppas ni kommer trivas :-)
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Åh vad fint!

Nina sa...

jätte fin!

MAMMAFIA sa...

Superfin!!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam