lördag 5 november 2011

Kosta Julmarknad

Idag är det dags för invigningen av Kostas egna lilla julmarknad och de 2 miljoner juleljusen som ikväll kommer att tändas. Förra året missade vi invigningen för sambon och jag var på julklappsjakt i Ullared, däremot var Liam där med sin mormor. Men nu ska jag strax åka och hämta hem honom då han sovit hos gammelmormor inatt och sen blir det en sväng till marknaden med Therese och barnen. Hennes gubbe och min gubbe är ju för övrigt på folkrace idag men jag ska nog lyckas få med mig min upp på invigningen senare ikväll också!

3 kommentarer:

Vanilla sa...

Åh, vad mysigt det ser ut! Jag längtar till julen! :-)

Pappan Anders sa...

De e riktigt mysigt där :-) Vi missa invigningen för sonen e magsjuk.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Agnes sa...

Pappa Anders:
Just det ja, ni bor ju i Växjö! Vad tråkigt att ni missade invigningen, hoppas han kryar på sig fort! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam