söndag 13 november 2011

Liams fina bokstavstavla

IMG_4807

Jag tänkte visa vilken fin tidig julklapp Liam fick i brevlådan häromdagen! Det var en personlig bokstavstavla med favoritdjuret på; ett lejon! Han är ju vår lilla “Liam Lejon” så det passar verkligen bra.

Just nu längtar jag efter vår nya lägenhet så vi får hänga upp den ljuvliga tavlan på hans rum. Den kommer passa in perfekt bland hans limegröna inredningsdetaljer. Och tills dess ska jag ordna med en vit ram och passepartout till – kommer bli så fint!

Stor kram och ett bautatack till Hanna på Dotto för den jättesöta och personliga julklappen!

Och om du också vill ha en lika fin tavla att ge till någon du tycker om så har du chansen att vinna en! Tävla om en valfri tavla från Dotto enda fram till klockan nio imorgonkväll.

3 kommentarer:

✫Familjen Bus✫ sa...

Dem är ju så fina! :)

Visst var klänningen fin! Jag är kär! hihi
kram kram

✫Familjen Bus✫ sa...

Kika in hos mej så ska du få se nått ;)
kram kram

Emma sa...

Dom är så himla fina dessa tavlor

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam