måndag 7 november 2011

Tävling: Dotto


Jag tävlar om en valfri tavla i A4 från Dotto hos Agnes!

Dotto är webbutiken för dig som vill sätta personlig prägel på ditt barns rum. De har inriktat sig på unika barntryck som enkelt kan personifieras och trycks på äkta fotopapper vilket ger hög kvalitet! De flesta av trycken finns i fem olika färger och i två storlekar. Måtten på trycken är anpassade så att de passar många ramar på marknaden.

I denna tävling har en lycklig vinnare chansen att kamma hem en tavla i A4-format. Vinnaren får själv välja vilken ur Dottos sortiment! Vinstvärdet ligger på mellan 195-225 riksdaler + frakt!

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vad du tycker Dotto saknar i butiken inför jul. Ge förslag!
Lott 2: Gilla Dotto på Facebook och lämna sedan ditt fullständiga namn i din kommentar.
Lott 3: Kopiera bilden och den kursiva texten, tipsa om tävlingen i din blogg och lämna direktlänken i din kommentar.
Lott 4: Gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget, “gilla” inlägget och skriv vilket nr du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (Lott 1 är obligatorisk) och sammanlagt kan ni få 4 stycken.
Tävlingen varar i 1 vecka och avslutas måndagen den 14 november klockan 21:00! Lycka till allihopa!

35 kommentarer:

MansonDust sa...

Det som saknas är jultavlor. Med välbekanta julvisor (tipp tapp - med tomtenissar bl.a?) att ha uppe under juletider. :)

Gillar på fb. (Cim MansonDust)

mansondust@gmail.com

Lindah sa...

jag är med.

1. jag tycker det saknas adeventskalendrar!!!

2. gillar på fb sedan tidigare(linda hallstensson)

3. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/november/valfri-tavla-2.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

Anonym sa...

Lott1: Varför inte en adventstavla med "lös" glöd som sedan kan fästas på varje ljus - ett för varje advent?
Lott2: Gillar såklart. facebook.com/alfva


alfvansblogg@gmail.com

Cissi sa...

Inte lätt, de har ju jättemycket fint! men inför jul vore det jättefint med sångtavlor med julsånger! ;) typ midnattråder, mössens jul och pepparkaksgubbar!

Blev först att gilla inlägget på facebook
och tipsat:
http://cissitavlar.blogg.se/2011/november/dotto.html

cecilia_nortoft@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1. Tavlor med adventsdikter...en tavla med fyra dikter en för varje advent
2. Gillar redan på FB - Veronica Bredland Bråten
3. Gillar inlägget - nummer 2

veronica_134@hotmail.com

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

1.Massa små gulliga tavlor inför jul, med julsånger, och verser eller bara en fin tavla med tomtar och annat juligt på. :)
2. Gillat! (Emelie Johansson)
3. http://maltesmammatavlar.blogg.se/2011/november/vinn-en-tavla-fran-dotto-hos-agnes.html
4. Jag blev följenr: 3 :)

Håller tummen att jag vinner en fin julklapp till Malte :)
Kram!

Lisa sa...

Deltar med 2 lotter

1. Eftersom Dotto är en webbutik med framför allt tryckta tavlor tycker jag att både jultavlor med fina ramsor eller sångtexter kunde vara kul, samt kanske någon lite annorlunda julkalender.

2. Gillar på facebook (Lisa Juting) lisa_juting@hotmail.com

Ida sa...

Hej!

- Det jag saknar är en mysig jultavla. Gärna med inspiration av de gamla korsstygnsvarianterna. Då med text som "Ändas tomten är vaken..." eller något liknande.

- Har gillat på fb - Ida Banck

- Blev nr 6 när jag gillade inlägget.

Tack!
MVH
idapida@banck.se

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)

Lott 1: Jag skulle vilja se tavlor med juomotiv, texter, tomtar, renar & granar.

Lott 3
Min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/14-november-vinn-tavla.html

Spacegirl_@spray.se

Madde sa...

Klart jag är med.

Jag tycker att dom borde ha en egen länk som heter just julklappstips och där kan dom tipsa om vad som passar bra nu till jul.



Gillar sen innan på fb Madelen Jansson.

Gillar inlägget som nr 8.

Kramar Madde.
jansson_madelen@hotmail.com

Louise - Williams mamma sa...

Lott 1: Louise Johansson, louise.j@live.se. Håller med de som tidigare skrivit att det vore fint med tryckta julsånger på tavlorna (I ett hus i skogens slut älskar min lille gosse!! hihi)

Lott 2: Har gillat Dotto på facebook (Louise Johansson) :)

Lott 3: http://www.willi.se/?p=2809

Lott 4: Gillar inlägget som nummer 9!

Kram L

stina sa...

Som måga andra skriver saknar de texter med luvisor eller viktor rydbergs "tomten". OCH möjlighet till inslagning innan tavlan skickas!

Gillar på fb (Stina Gu) och gillar inlägget på bl (10 gillare)

Kram Stina
fladdor@gmail.com

Anonym sa...

Jag tycker det skulle finnas doptavlor. Där man kan fylla i namn, födelsedag, vikt/längd vid födseln.

malinmal@hotmail.com

Anonym sa...

Hej hej, jag är gärna med med en lott! Jag tycker att det saknas en adventskalender utformad som en "bastavla" med 24 rutor med kardborre och 24 bilder till som man sätter fast en för varje dag fram till julafton. Man skulle då kunna köpa till olika bildkit som variation och beroende på tex ålder.
/Kicki
vartomt@hotmail.com

cattis sa...

1 en sångtavla med pepparkaksgubbarna skulle jag tycka var kul :)

2 gillar på fb-catharina ottosson

3 länk: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2011/november/14-november-dotto.html

hejcattis@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag är med!

Saknar söta tomtebebiskläder!

Gillar på FB (Annika Nilsson)

Har tipsat och länkat på FB: https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002805081536

aneritrea@hotmail.com

Cilla sa...

Lott 1. En tavla med en söt julvisa vore mysigt. Sedan skulle kanske ABC-tavlan vilja ha sällskap av en 123-tavla? :)

Lott 2. Min blogglänk: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/november/dotto.html

MAMMAFIA sa...

Jag tycker också att utbudet med jultema saknas. Hoppas på turen:) kram mammafia. Fia@mammafia.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Lott 1: Jag tycker att tavlor som baseras på traditionella julsånger vore fint. Sedan skulle de kunna ha lite fina "jul/lucia-dräkter" i klädsortimentet.
Lott 2: FB: C Care Regn
Lott 3: Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/11/14-nov-vinn-valfri-tavla.html
Lott 4: Gillade inlägget så snart det syntes på BL-loggen så jag vet inte vilket nummer jag fick, ett kanske...

care69(at)live.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är med, har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/november/dotto-1411.html

Gillar på FB, Anna Karlsson

Har gillat ditt inlägg på BL

Vore kul om de hade en julsång (enklare som barn kan) som sångtavla. Melvin tex älskar "Mössens julafton"

Anonym sa...

Jag ser gärna att någon enklare variant av en julkalender tillkommer i sortimentet, med fina illustrationer bakom varje lucka eller liknande.

diesel@hotmail.se

Annica sa...

De saknar dreggelskarf till småbarn ;)

Gillar på fb, Annica Nilsson.


bloodsband@live.se

Lina sa...

1, Tycker de saknar syskontavlor.

2, Gillar på FB (Lina JOhansson)

Trevlig helg :)

johanssonlina84@hotmail.com

Mormor (mormorvinner@hotmail.com) sa...

"Tomten" är en riktig favoritdikt, den har man många fina minnen ifrån. Tänk vad fin den skulle bli på en tavla, eller kanske en liten del av den nerkortad. Mer jul än så kan det inte bli!

Ha en trevlig fars dag!
/Mormor

jenn sa...

4 lotter:
Super fina tavlor! Klart att jag vill prova lyckan! Jag tycker det kunde vara fint med mobiler i trä i samma stil som tavlorna! Evt personliga med namn osv!
Jag har gillat pa Fb med namnet Barbados jenn och tipsat pa min blogg:
http://barbados.blogg.se/2011/november/14-november-dotto.html
och blev nummer 25 att gilla pa bloglovin!
jenn2you@hotmail.com

Anonym sa...

Dem saknar klänningar till jul, röda eller kanske svarta i sammet det enda de har är safari djur på inte särskilt juligt alls!

Mvh ELeonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Hej!
Jag vill självklart vara med och tar två lotter då jag gillar på fb sedan länge under anna m rautila!

Jag skulle gärna se en "Rudolf med röda mulen tavla". En bild på tomten och Rudolf i härliga färger och med en liten bit av sången under!

Hoppas på tur! ha en fortsatt härlig kväll!

Kramar anna
mr22ga@hotmail.com

Jennysen sa...

Jag har "bara" gjort ett inlägg på min blogg: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2011/11/?link=1321205026

epost: jennysen81@gmail.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag tävlar med fyra lotter =)

1. Jag hade gärna sett lite julsångstavlor om tomtar, granar, renar osv... kanske lite "grafiska tavlor" med just dessa motiv. En gran med klappar under, två renar och en tomte som far i himlen osv... såna tavlor hade jag uppskattat =)

2. Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

3. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/november/agnes-3.html

4. Vart nr 26 som gillade inlägget på bloglovin!

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Malle48@hotmail.com sa...

Jag är gärna med och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2011/november/14-nov-vinn-valfri-tavla.html

Jag saknar någon form av adventskalender i jultema. Med typ en bild för varje dag (och kanske i samband med det tips på julförberedelser -såsom lusssebullar när det närmar sig lucia!)

Håller tummarna!

Mattias

PappaDennis sa...

Jag är med och tävlar.
Det hade varit roligt med lite mer säsongsbetonade tavlor. Som nu hade det passat bra med tema jul tillexempel.

jag tipsar här:
http://pappadennis.bloggplatsen.se/2011/11/14/6660071-dotto-tavla/

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med! :D

1. Jag skulle vilja se lite fler sång-tavlor med jul/vinter-tema nu :) Även tavlor med julmotiv, som julgranskulor, adventsljusstakar osv men någon fin text till om jul.
2. Gillar på FB! (Sandra Li)
3. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/november/tavla-fran-dotto-1411.html
4. Jag har gillat inlägget på BL, blev nummer 27 :)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Amanda maandiiis@live.se sa...

En familjekalender med söta illustrationer tror jag skulle vara något! Tar en lott och hoppas på turen.
Kram//Amanda

Annie (r3ality2@hotmail.com) sa...

Min dotters rum är fullt av ugglor (älskar dom!!) så denna tavla skulle jag valt direkt: http://www.dotto.se/Produktvisning-14.aspx?ProductID=PROD68

Sångtavlorna var himla söta och kan ju utökas med juligare sånger och motiv :)

Miss M sa...

1. Tycker det saknas jultavlor och edventskalendrar med barnens namn!
2. Gillar på FB som Malin Stjernberg

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam