tisdag 8 november 2011

Julklappstips!

Dessa två färgglada djur kommer från amerikanska Pearhead och kan
användas både som sparbössa, leksak och som en fräck inredningsdetalj i barnrummet!

Babylooba ger nu alla mina läsare ett unikt erbjudande så här innan jul.
Om du köper en sparbössa får du den för 199 kr istället för det ordinarie priset på 279 kr – 30% i rabatt alltså!
Ange koden “spar30” i kassan för att ta del av erbjudandet som gäller så långt lagret räcker.

En riktigt toppenbra och rolig julklapp för barn i alla olika åldrar!

3 kommentarer:

✫Familjen Bus✫ sa...

Hehehe tant Agnes ;)
Tanter kan man aldrig få nog av :)
kram

Vanilla sa...

Åh, de var verkligen söta! Tack för tipset! :-)

Ha en bra kväll!
Kram

Åsa sa...

Bedårande söta...

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam