fredag 25 november 2011

Redo att flytta!

IMG_5249Barnarbete?

Vår lilla arbetsmyra skulle absolut inte titta på när mamma och pappa fyllde släpet till bredden med bananlådor – han skulle hjälpa till! Han hittade en alldeles lagom lätt låda med julkulor som han bar på och uttryckte både pust och stön när vi berömde honom och berättade hur stark han var!

Så nu står släpet utanför och väntar på att bli ivägkörd och tömd vid nya lägenheten. Och vi väntar på att vår nya hyresvärd ska ringa och berätta att städfirman är färdig och att det är fritt fram att komma!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam