fredag 16 september 2011

Vår fredag hittills

IMG_3021

Dagens Liam i sockersöt tröja från Please Mum
och fräcka jeans från
Sagolikt by Anna!

Inskolningen i morse gick super. Han var inte alls lika ledsen som igår utan sprang in genom ytterdörren och hade inte ens tid att klä av sig skorna. Så det här kommer ju gå galant på måndag, han trivs ju jättebra redan!

Efter 1½ timmes besök gick vi till lekparken för att gunga och klättra. Vi har ju så otroligt härligt väder idag också, massa sol så då får man passa på att vara ute. Men efter att ha kommit hem och ätit lunch somnade Liam direkt. Han var såå trött! Jag ska sätta igång att städa så det är helgfint till pappa Simon kommer hem!

2 kommentarer:

Cissi sa...

Skönt att det gick bra! Underlättar när de trivs på förskolan

Petra - mamma till Kevin och Nathalie sa...

Tröjan var verkligen hur söt som helst :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam