fredag 2 september 2011

Färgglada Crocs

Barnskor från Crocs är något jag verkligen kan rekommendera. Liam har sprungit omkring i sina under hela
sommaren och han älskar dom. Men de har ju inte bara sandaler utan även stövlar och skor i färgglada modeller!

I Kotteshoppens breda sortiment finns flera skormodeller från Crocs och just nu har de även stor rea på dessa.
Varför inte köpa hem ett par söta stövlar inför höstrusket? Eller fylla på garderoben med härliga clogs inför nästa sommar?

Delta mer än gärna i min pågående tävling som avslutas ikväll kl 21:00, där kan du vinna ett
presentkort på 250:- att handla för hos
Kotteshoppen. Kanske ett ett par nya Crocs?

1 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Jag håller tummarna hårt hårt att jag vinner så jag kan köpa den finaste overallen till Robin :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam