måndag 5 september 2011

Lilamyspyshöstigt

IMG_2565Från limegrönt till plommonlila!

Älskar att få lite nytt hemma, man tröttnar ju på samma gamla inredning efter ett tag. Våra limegröna inredningsdetaljer är nu bortstädade och ersatta med plommonlila nyanser. Ryamattan, ljuslyktorna, öljettlängderna och bordstabletterna som jag fick i födelsedagspresent är jag så himla nöjd med. Och det grå tyget med blad i lila, vitt och svart som jag fick av Eve förra året har jag sytt kuddar av till soffan, två hängförvaringskorgar till Liams pennor samt en löpare till matsalsrummet. Myspysigt värre!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt!

Cissi sa...

Jättefint! Blir alltid så sugen på lila när det börjar bli höst!

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Jättefint :)

Cicci sa...

Det var en rejäl ram ni hade till Liams bilder. :) Vart är den ifrån?

Snyggt med lila. Men du borde haft en bild uppe på de gröna också. ;)

En pojkmammas vardag sa...

Riktigt fint!! Jag måste också ha en ryamatta. så mysigt att gräva ner frusna fötter i ... och sen gillar jag att allt skräp "göms" undan i dom ;)
Kram kram

ingrid sa...

Vad snyggt det blev! Det passade in jättebra med lila :) Verkligen höstmysigt!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam