onsdag 28 september 2011

Liams nya vinterkläder beställda!

10 kommentarer:

Carola sa...

Fina vinterkläder! Själv ska man till Gekås imorgon och se vad de har att erbjuda...

Svar: Ja, hästar är stora djur... och visst vart jag skraj när Donna sparkade mig... men ändå, det är så himla härligt! När man sitter där, det tar en liten stund och sedan så känns det som att man aldrig gjort något avbrott! Nästa vecka ska vi hoppa, undrar just hur det ska gå... *s*

Sara mamma till Yrla och Noel sa...

ja man undrar ju hur dom tänker :s Men ja gjorde så dom ringde runt så nu ska ja ha stlvlarna imorgon

Vanilla sa...

Härliga färger! :-) Skönt att ha det gjort!

Ha en bra kväll!
Kram

✫Familjen Bus✫ sa...

Bara bara bara villervalla :)
Jätte fint alltihop!

jag köpte ju didriksons men när man ser detta så ångrar man sig ;)
kram kram


p.s Jag har en tävling om du är intresserad :)

Anonym sa...

Hehe, du är lite Villervalla tokig du.. ;) A kan fortfarande ha vinterjackan från Villervalla från förra året (hoppas jag), sen köpte jag ju klänningen i samma stuk som LIams jacka så hon blir inte helt utan heller.
Sen med overaller från Didrikson och PoP så har vi nästan kittat henne totalt.. ;)

Sophie, mamma till 2 i mars. sa...

svar: Men fy, blir så nervös. Men just nu har jag bara hört att folk fått veta att de väntar en flicka och ut kom en pojke och vi har tvärtom så de lugnar mig liiiite :p

Malin sa...

Åh va fint! Älskar Villervallas kläder, fina och bra kvalitet.

Louise - Mamma till William sa...

Åhh älskar verkligen Villervallas kläder!! Man blir så glad av alla färger :)
Har kollat ut precis den mössan till vår pojke fast i svart. Är nu bara ute efter en helsvart vinterjacka som matchar till ett par turkosa thermobyxor :) Åhh han kommer bli så fin hihi
Ha en bra dag!

Kram L

Tea sa...

Så fin han kommer bli!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Så fina kläder =) Liam kommer vara snyggast i stan! =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam