torsdag 15 september 2011

Besök på Ekorren

IMG_2972 Liam trivs på nya avdelningen!

På torsdagar och fredagar är Liam ledig i vanliga fall, men eftersom han ska börja på Ekorren, den stora avdelningen, på måndag fick vi komma dit och hälsa på en timme idag. Det var ganska grinigt och ledsamt i början, vi gick ju in genom helt fel dörr tyckte han. Och inne var det stora barn som han inte kände igen så mycket. Men han hittade några figurer att sysselsätta sig med, stapla, organisera och sortera. Men när kompisen Nemo kom blev det andra bullar – oj, vad dom lekte! Klättrade, kastade bollar och sprang runt som tokar. Han hade superkul!

Nu ska vi äta lite och sen ska Liam sova middag. Så är han utvilad och glad när pappa kommer hem från jobbet!

2 kommentarer:

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Kul att det kom en kompis, kan ju vara lite läskigt sådär i början.. Hoppas det går toppen imorgon :)

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Hoppas det kommer gå smärtfritt nästa vecka! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam