måndag 12 september 2011

Fri frakt på höstmössor

Mysigt höstrusk betyder varma och gosiga höstmössor till våra småttingar. Och för
att liva upp det annars lite gråa vädret är ju färgsprakande mössor det bästa för humöret!

Smultronbyn Träleksaker har nu ett toppenerbjudande för er som behöver nya höstmössor till barnen.
Fram till imorgon klockan 18:00 bjuder de på frakten. Ange endast koden som du får när du “gillat” deras facebooksida.
OBS! Gäller endast kläder – alltså ej beställning i kombination med leksaker.

Men innan ni blir totalt uppspelta och sugna på att beställa – kom ihåg att ni kikar in bland deras
mössor på eget bevåg. Och jag varnar er, man blir helsjuk och kär i varenda en!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam