fredag 23 september 2011

Tävling: Personligalmanacka.se


Jag tävlar om en almanacka från Personligalmanacka.se hos Agnes!

Personligalmanacka.se har funnits sedan 2006 och erbjuder snyggare och smartare struktur i vardagen! Designa din egna almanacka med färger, bilder och fiffiga små kom-ihåg-rutor som passar in i just din vecka!

I denna tävling har en vinnare chansen att få en egen personlig almanacka! Vinstvärdet ligger på minst 225 riksdaler + frakt!

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta kort hur just din personliga almanacka ska se ut.
Lott 2: Gilla Personligalmanacka.se på facebook och lämna sedan ditt fullständiga namn i din kommentar.
Lott 3: Kopiera bilden och den kursiva texten, tipsa om tävlingen i din blogg och lämna direktlänken i din kommentar.
Lott 4: Klicka på “Gilla inlägg”-knappen här nedan och skriv att det är gjort i din kommentar. (OBS! Ibland strular knappen så för att inte gå miste om en lott kan ni istället gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget och gilla därifrån!)

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (Lott 1 är obligatorisk) och sammanlagt kan ni få 4 stycken.
Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 7 oktober klockan 21:00! Lycka till allihopa!

46 kommentarer:

MansonDust sa...

Lott 1:
Min almenacka ska vara rosa. Rosa överallt! ;D

Lott 2:
Gillar! (Cim MansonDust)

mansondust@gmail.com

Anya sa...

Min almanacka skulle ha mina fina barn på framsidan, så att jag alltid har dom med mig i väskan. I kalendern skulle jag i förväg fylla i alla viktiga födelsedagar som jag alltid lyckas glömma bort annars.

Jag gillar på Facebook (Anya Sponton Thenander)

Här har jag länkat; http://anyatavlar.blogg.se/2011/september/personlig-almanacka-1.html

(3 lotter)

anyatavlar@gmail.com

Vanilla sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar om en fin almanacka! :-)

Lott 1: Om jag vann skulle jag välja andra designen från 09-10 med två blommor samt svart bakgrund.

Lott 2: Jag har länkat här: http://byvanilla.blogspot.com/2011/09/tavling-hos-agnes_23.html

Lott 3: Jag har gillat inlägget på Bloglovin! :-)

Håller tummarna! :-)

jessamy sa...

Hej.

Jag är med :)Min personliga almenacka ska vara rosa med lila text. Den ska ha många rader för allt jag behöver komma ihåg. Den ska ha rutor för dagisschema nedtill på sidorna.

Jag har så klart länkat http://jessamys.blogspot.com/p/tavlingar.html och jag har gillat inlägget. Det stod jag 2 och till gillar inlägget.

mvh Linnéa Möller.

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Lott 1
Åh behöver verkligen en ny, så jag hoppas på tur. De skulle bli en som går i blått den under "designtema 10-11" och med fint mönster på! Sedan ska de stå Veronicas och datumet den gäller.
Inuti skulle jag vilja ha med olika moduler, viktiga datum ...

veronica_134@hotmail.com

Lott 2
Gillat på FB - Veronica Bredland Bråten

Lott 3 Gillat inlägget

Hanna sa...

1 lott: Jag vill gärna vara med att tävla. Jag har använt mig utav denna almanacka i några år nu och skulle va kul att få en gratis denna gång =)
Jag skulle valt som jag gjort nu senaste året en bild på min underbara son! <3

Madde sa...

1. Skulle fylla den med bilder på min lilla Melina och min finaste Ali som jag inte sett på 6 månader nu:/
2. Har gillat på FB Madelene Elisabeth Jacobsen
3. http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2011/september/tavla701.html
4. Har gillat inlägget också från bloglovin!

madeli@hotmail.se

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)

1. Den ska vara av mellanstorleken, ha rosa framsida med lila text, lila gummisnodd det ska stå mitt namn och 2012.
Inuti ska jag ha rosa design på omslagen, gott om plats för text och ha linjer, samt tillvalet veckans idé, där jag ska skriva ner de kreativa ideér som poppar upp i mitt huvud :-)

3. Har länkat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/september/7-oktober-vinn-personlig-almanacka.html

Spacegirl_@spray.se

Petra sa...

1. Min almanacka skulle innehålla listor och "bocka av grejer". Det är sjukt mycket att komma ihåg då jag har en grabb som är åtta år och har FYRA aktiviteter! i veckan plus skola. En liten tös som ska skolas in på förskolan och jag som ska ut som timvikarie. Behövs lite koll på vardagen, och det ska struktureras i en egen designad kalender, det ska inte finnas linjer, då jag vill kunna skriva smått/stort och lite överallt. (Oj detta blev lite långt hihi. blev ivrig)..!

2. Gillar på FB med mitt namn Petra Fridlund

3. Jag har länkat och tipsat inne på min blogg: http://petrastips.blogg.se/2011/september/tavlar-hos-agnes-om-personlig-almanacka-avs.html (tyvärr har jag min privata blogg låst, därav en liten tävlingsblogg)

Mvh Petra

petra_fridlund@hotmail.com

Monzza2@hotmail.com sa...

En almanacka med sonen på framsidan skulle jag vilja ha :-) Har gillat på BL också för två lotter.

stina sa...

1 lott: Jag skulle göra en stor med en egen bild på och inuti skulle färgen gå i rosa!
2 lotter: Jag gillar på fb (Stina Gu)
3 lotter: JAg har tipsat om tävlingen här: http://fladdor.se/?p=3269
4 lotter: jag gillar inlägget!

Kram Stina
fladdor[at]gmail.com

Hannele sa...

LOTT 1: För en vimsig mamma som mig så passar en almanacka utmärkt :) helst en rosa, en bild på barnen på framsidan skulle inte vara fel.

LOTT 2: Gillar på fb (Hannele Kirjavainen)

LOTT 3: http://mammahannele.bloggplatsen.se/2011/09/26/6318893-tavling/


LOTT 4: gillade inlägget :) sen la jag till dig på bloglovin också :)

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är med

gillar på FB , Anna Karlsson

Länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/september/personlig-almanacka-710.html

Min almanacka skulle antingen bli rosa eller så skulle jag ta ett eget foto (på sambo och son) och ha som framsida.

Har gillat inlägget

info@annakarlsson.se

Anja sa...

Jag skulle nog ha en fin sommarbild på min dotter på framsidan, med rosa tema! :)
Har gillat. (Anja Håkanson)
Har länkat: http://anjatavlar.blogspot.com/2011/09/personlig-almanacka_26.html.
Har gillat inlägget och blev nummer nio att göra det!

anjahakanson@hotmail.com

Anonym sa...

Lott1: Min almanacka skulle ha en kom-ihåg lista framtill. För jag måste ha det slängt i ansiktet - jämt!
Lott2: Gillar på FB såklart - användarnamn Alfva

alfvansblogg@gmail.com

Cattis sa...

1 jag skulle vilja ha rosa tema och bilder på mina två söner :)

2 gillar på fb-catharina ottosson

3 länk: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2011/september/7-oktober-personlig-almanacka.html

hejcattis@hotmail.com

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med!

Min personligalmanacka för hela 2012 den skulle vara en mellan rosa ev foto på barnen. Lista för jobb, förskola och kom i håg! Mkt rosa, grön snodd och grön linjal!

Har gillat personligalmanacka på FB (elin jonsson).

Är en följare och har gillat inlägget på bloglovin! =)

*håller tummarna*

KRAM

Linda sa...

vill absolut vara med och tävla med 4 lotter och jag skulle vilja ha en almanacka med mina 4 barn på :)

Gillar på FB ( Linda Granberg )

länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2011/september/vinn-en-personlig-almanacka.html

Gillar inlägget som nr 11

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Sanna sa...

En lott: Jag är gärna med och tävlar, och min almanacka skulle vara perfekt för allt bloggrelaterat som tar så otroligt mycket plats i min ordinare kalender. Den skulle vara av liten storlek, turkos färgad med vit text och bilder av min dotter. Det skulle sedan vara en vit gummisnodd med turkos linjal.

Två lotter: Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Tre lotter:
http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/september/tavlar-om-en-personligalmanacka-710.html#comment

Fyra lotter: Har även gillat inlägget på bloglovin.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Emma-Lena sa...

Jag upptäckte precis igår att min almanacka tar slut denna vecka :( Har jag helt missat. Skulle vara kul att vinna en rosa, med en bild på min lilla familj.

pemms66@yahoo.com

Annas tipsblogg sa...

Jag är supergärna med och min almanacka skulle jag ge till min dotter som helt själv skulle få bestämma hur den skulle se ut så därför vet jag inte hur resultatet skulle bli=)

Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/09/personlig-almanacka_1122.html

Gillar på fb - Anna lundkvist

Hittar inte inlägget på bloglovin:(

Mollie Carlsson sa...

Hej, min personliga almanacka ska vara limegrön! Gärna med häst eller hundmotiv. Jag vill ha många rutor och blad att skriva på, då jag är väldigt mån om att planera min vardag ut i minsta detalj!

Jag har gillat Personligalmanacka på Facebook sedan långt tillbaka. Älskar deras almanackor! Men tyvärr är de så dyra :/

Inlägget på min blogg om denna tävling: http://molliecarlsson.blogg.se/2011/september/personlig-almanacka-2.html

Jag gillar även på BlogLovin och följer dej :)

Mail: mollie.carlsson@hotmail.com

Anonym sa...

Min önskealmanacka: En stor i mörkbrunt med mitt namn i svart och röd gummisnodd. En röd design på uppslagen med mycket plats för egna tankar och idéer.


vh
Mamma Monika
6048gustafsson@telia.com

Johanna - mamma till Leia sa...

1: Jag skulle välja den mellanstora med en favoritbild på sambon o vår dotter.


johannavictoria_@hotmail.com

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar
1. Skulle ge vinsten till min dotter som behöver en ny almanacka, så jag vet inte hur hon vill ha den men jag tror hon skulle välja mellan storlek och ha någon fin bild på sin son på framsidan
2. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/09/personlig-almanacka-710.html
3. Har gillat inlägget på bloglovin
liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

Min personliga almanacka ska ha ett kollat jag har gjort med bilder på mina nära och kära så att jag varje gång kan påminnas om hur lyckligt lottad jag är att ha dessa personer i mitt liv.

Olivia Magdalena på facebook

olivia.magdalena88@gmail.com

Maria (marishkasenator@gmail.com) sa...

Jag tar 1 lott. Min almanacka är liten, har egen bild på omslaget, lila himmel med stjärnor på sidorna samt linjerad skrivyta. Linjalen är genomskinligt grön. De sista sidorna är linjerade och rutade. Resten får de veta när jag beställer!

Anonym sa...

Hej hej, tar samtliga 4 lotter och hoppas att någon av dem är en vinstlott!

har gillat inlägget på Bloglovin och blev den 16e att gilla inlägget.

Har gillat dem på FB (Nathalié Teodorson)

Och bloggat om tävlingen här: http://yarp.blogg.se/jagtavlar/2011/september/tavlar-hos-agnes-710.html

Har en hundkär väninna som drömmer om en personlig almancka, och nu kanske jag har lite mer tur! Så detta skulle bli en present till henne för att hon alltid finns där oavsett om hon har mycket att stå i eller inte. Så detta skulle bli den perfekta presenten till henne.

Hon älskar hundar, så det skulle bli att hon får designa den själv och dp vet jag att med 99% sökerhet att det är hennes älskade hundar som får pryda omslaget :).

Håller tummarna!
Kram Nathalié
n.teodorson@gmail.com

Emma sa...

Lott 1: Jag skulle göra en kalender och på framsidan ska det vara en bild på mig och min son. Sen ska kalendern gå i lila ...

Lott 2: Emma Karlsson

Lott 3: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html

Tyvärr funkar inte mina direktlänkar än !!

Lott 4: Blev nummer 17

karlsson_88_6@hotmail.com

Maggi sa...

1 lott: Skulle vilja vinna en kalender i pastellrosa färg men en bild av mina barn. Den ska va riktigt tjejigt gullig för sånt älskar jag :)

2 lotter: Har gillat på facebook (Margona Maggi Strömberg)

3 lotter: Tipsat på bloggen
http://norrlandkarlekinredning.blogspot.com/2011/09/tavling_6657.html

Hoppas på tur :) Har haft en sånhär förut och den va toppen!!!
Mvh Maggi
maggan_20@hotmail.com

care69 sa...

Lott 1: Jag skulle ha en bild på mina barn på framsidan, snodden skulle gå i blått och liggande layout. Sedan skulle jag vilja ha med väder, träning och jobb...
Lott 2: FB: C Care Regn
Lott 3: Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/09/7-okt-vinn-en-almanacka.html
Lott 4: Har gillat på BL.

care69(at)live.se

Ida sa...

Min almanacka ska va full av bilder på familjen och avslutas med en bild på mig innan graviditeterna som en sporre att nå mitt mål innan årets slut! Plats ska finnas att föra kortfattad träningsdagbok bland allt annat som händer i mitt liv!

Tack!
MVH
idapida(snabel-a)banck.se

Anonym sa...

Jag vill vill vill vinna:-) är med med två lotter.
Almanackan skulle vara i grönt med vit snodd/text samt en bild på mina två underbara barn.
Har gillat inlägget på bloglovin.
/vartomt@hotmail.com

Sandra sa...

Lott 1. Den ska vara rosabrun med lite retrodetaljer, innehålla dagmammeschema och alldeles lagomt med plats att skriva på :-)

Lott 2. Gillar! Sandra Nybberg.

Lott 3. http://gonatcha.blogspot.com/2011/10/jag-tanlar-om-inte-mindre-3-fina-grejer.html

Lott 4. Gillar

Cissi sa...

Deltagare via mail:
1 lott; Min almenacka skulle se ut ungefär som min son. Söt. bäst och tjock. ;)
2 lotter; Gillar på FB, såklart!

Cecilia Marklund.
ciszi@hotmail.com

Annika sa...

Deltagare via mail:

Lott 1: Den skulle vara turkos med mitt namn och bloggadress i vitt. Sen ett rosa gummiband för rosa måste jag ha med.
Designen på insidan skulle gå i ceriserosa, jag skulle ha personliga datum i kalendern. Modulerna blir veckans ide, veckans
träning och veckans attgöra. Sen ränder i ljusrosa över dagarna.
Lott 2: Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)
Lott 3: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/september/agnes-2.html
Lott 4: Jag har gillat på bloglovin!

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

Unknown sa...

jag e med=)
lott1: jag skulle ha min dotter på bild så mycket jag kan så jag alltid blir glad när jag tittar i den;)
lott2: gillar på fb- emma roos
lott3: länkat på bloggen http://bitskemmatavlar.blogspot.com/2011/10/personligalmanacka7okt.html

lakritzflicka@hotmail.com

Marielle sa...

Lott 1: Om jag vann skulle jag välja en bild på mina underbara töser på framsidan, skriva mitt namn och skriva tjugohundratolv. Inuti vill jag ha plats för dagistider & träningstider. Namnsdagar vill jag ha med i lista och sedan några tomma randiga sidor att skriva upp viktiga komihåg på.

Lott 2: Har gillat på fb; Marielle Wärnlund
Lott 3: http://marremarielle.blogspot.com/p/tavling-personlig-almanacka.html

Kristina K sa...

Hejsan!
Deltar med tre lotter :-)
Jag fick mitt första barn i maj och Jesper som han heter är min mammas första barnbarn. Därför skulle almanackan vara rosa (hennes älsklingsfärg) och full med bilder på just Jesper :-) Perfekt julklapp!

Börjat gilla dig på bloglovin' som följare 196.
Tryckte även på "Gilla"
Gillar på FB, Kristina Karlsson Fd Magnusson

kicki_m1@hotmail.com

Anonym sa...

Skulle vara kul att äntligen få en egen personlig almanacka! Den skulle vara ljusgrön och rosa, med bild på min dotter och våran lilla vovvsing!!

Och givetvis med mitt favoritcitat i "Behind the clouds the sky is always blue".

Gillar på FB, Bloglovin så tre lotter till mej!

Susanne
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Jaa, jag är gärna med och tävlar om en lott. Då jag ska flytta utomlands i ett år, tänkte jag ha en bild på min familj eller vänner på framsidan, för att alltid minnas vilka underbara människor som finns där hemma.
Ha det bra
emely.drugge@hotmail.com

Sandra sa...

Lott 1: Jag skulle ha en bild på min mamma som håller i min dotter. Mamma gick bort för två månader sedan, endast 48 år gammal.
Lott 2: Gillar! Sandra Hall
Lott 3: http://sandraeh.blogspot.com/2011/10/tavlar.html

Isa sa...

Lott 1: Jag vill vara med och min personliga almenacka, min skulle ha framsidan av den tjejen som står med en blomma med blå bakgrund, jag skulle ha rosa kurbitsliknande hjärtan som "header" inne i almenackan och skulle ha soduku i slutet av almenackan. Min mailadress är isa.olsander@gmail.com

Lott2: gillar! Isa Olsander.

Lott3: http://billyblue.soclog.se/p/2011/10/?link=1317976959

Lott 4: Gillar!

Kram!

Carolina sa...

Jag är gärna med!
Lott 1: Jag skulle välja att göra en almanacka med mina små hjärtan på omslaget från ett personligt foto, så jag alltid kan bära dem nära oavsett vart jag är iväg.

Lott 2: Gillar på FB (Carolina Åhsberg)

Lott 3: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

Lott 4: Klickade på Gilla-knappen.

Hoppas nu på massa tur, personlig almanacka är den bästa, har haft den i fleeera år!

Annelie a.e.m-49@hotmail.com sa...

Deltagare via mail:

Hej!
Jag vill tävla om almanackan med en lott=)
Min almanacka vill jag ha stor, med en personlig bild och med många kom-ihåg-rutor.

Trevlig helg!
Mvh Annelie M

Linn - lantligt med (stort) L sa...

Jag vill att mina almanacka ska vara stor, och en hel vecka ska rymmas på ett uppslag. Men ändå finnas gott om utrymme för mycket text på varje dag.
På framsidan skulle jag vilja he min nån egen illustration :)

Jag har gillar på facebook.

Håller tummarna!

/Linn, linn_122@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam