söndag 25 september 2011

Till lille Felix

När vi träffade lille Felix för första gången igår fick ha en liten present av oss. Jag tycker det är så mycket roligare att ge något personligt, det känns som att man tänkt till mer då. Så av oss fick han en barnvagnsmobil med sitt namn från Kul Design. De är så söta och man kan kombinera bokstäverna med hjärtan och stjärnor också.

Hade jag vetat att dessa fanns när Liam var nyfödd hade jag köpt en till honom direkt. Det är ju en jättefin minnessak att spara när man inte längre använder den! Så nu vet ni det, när Liam får ett syskon vill vi ha en sån här till barnvagnen!

3 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Ja, de är fint! Kul med personliga saker. Har ni planer på syskon?

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Åh vad spännande =)

Hollys mamma -Gravid med nr2 sa...

hej fick du mitt mail om vilket kalaspaket vi önskar oss i vinsten från barnkalaset.se? :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam