onsdag 7 september 2011

Liam i MyKidoo

Idag har Liam invigt sin tuffa luvtröja med mitt designade tryck på ryggen och de matchande mysbyxorna från MyKidoo. Jag var lite orolig att hans vanliga storlek 86/92 skulle vara lite smått, men kläderna var till och med lite för stora. Det gillas absolut – då kan han ju ha dom länge, länge, länge. Och visst blev han himla söt i dressen? Busig och kaxig på samma gång!

Jag hade egentligen tänkt lägga upp bilder redan innan dagis men det blev himla stressigt då mamma och jag hade bråttom in till Växjö. Så det fick bli bilder efter dagis istället, och hans sura humör som han tog med sig hem mutades enkelt bort med en smarrig glass!

IMG_2641IMG_2665IMG_2661

6 kommentarer:

✫Familjen Bus✫ sa...

SKITSNYGGT!!

Anonym sa...

De där kläderna ser så jäkla härliga ut! Synd bara att min tunnis inte kan ha dem eftersom de är just stora.. :(

Madde sa...

Sååå snyggt. :D
Kramar.

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

ser så mycket bättre ut på dina bilder än på mykidoos hemsida..
skicka bilderna till dem så kanske de får mer sålt hihi..

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Supercool kille:)

ingrid sa...

Aaaw vad söt! han passade superbra i mammas tuffa design :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam