lördag 3 september 2011

Födelsedagspresenterna

IMG_2536

Vi har limegröna inredningsdetaljer i vardagsrummet och matsalsrummet nu. Men jag börjar bli lite less så ett färgbyte är på sin plats. Har fått riktig dille på lila och tycker det är en mysig och höstig färg! Så det blev mycket av den färgen i födelsedagspresent, krukor, ljuslyktor, ryamatta, bordstabletter, gardiner och blockljus. Men även en ny plastmatta till köket, 1800 kr i kontanter, 1200 kr i presentkort på Ikea och massa fina blommor!

Tack för alla fantastiska presenter ♥

5 kommentarer:

Sanna sa...

Vilka presenter, det hade inte suttit helt fel hos mig som precis flyttat hemifrån med min dotter.

Kram Sanna

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Mycket fina grejer. Alltid kul att få inredning, speciellt om man gillar färgen och allt! :)

Grattis i efterskott!
kram

Cissi sa...

vad mycket fint! Gjorde jut bytet mellan limegrönt och mörklila i vardagsrummet/matsalen förra året.. Mycket nöjda!

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

du är inte ensam på att ha fått dille på lila just nu e det helt klart min favofärg..
och grattis i efterskott tror jag glömde att säga det..

kram från mig och tove

✫Familjen Bus✫ sa...

Jätte fint!

Jag har likadana lila glasljusstakar, + en massa annat lila i vardagsrum + inglasade altanen :)
Varm och harmonisk färg!

kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam