fredag 2 september 2011

Öppna Förskolan

IMG_2432
Liam och Alex!

Jag har aldrig varit med Liam på Öppna Förskolan här i Kosta tidigare. Och tro mig, jag har en bra anledning till det som vi kanske kan tala tyst om. Men Thessan tyckte vi kunde testa på ÖF i Lessebo istället där de har öppet varje dag. Tyckte det lät som en jättebra idé och eftersom både Liam och hennes Alex är hemma från dagis idag så tog vi en sväng dit.

Blev förvånad när vi kom dit då jag bara kände igen en mamma, min kusin Anna. Trodde skulle vara några fler känningar, men det är ju roligt att lära känna nya mammor också! Och vi hade himla trevligt, först sångstund, lite fika och sen en massa lek!

Kommer nog bli fler besök där, både Liam och Alex hade ju jätteroligt!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam