torsdag 1 september 2011

Finaste doptavlorna

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, Bettinas doptavlor är de ljuvligaste jag någonsin sett. Liam har själv en alldeles egen på sitt rum med namn, datum, klockslag, vikt och längd och är en jättefin minnessak som han alltid kommer att ha. Vi gav även lille Hampus en i present (se hans fina tavla här) när han döptes, väldigt uppskattat!

Doptavlorna finns i flera olika modeller och färger och personligen tycker jag det är den perfekta gåvan att ge till någon liten prins eller prinsessa man tycker mycket om.

Nu har du chansen att tävla hos Bettina och vinna riktigt, riktigt fina priser! Jag håller själv tummarna för vinst!

IMG_4135IMG_4125IMG_4132

3 kommentarer:

Josefine - mamma till Hugo sa...

Åh Hugo har en han med, dom är superfina :)

Yohanna i Las Palmas sa...

Hallå där!
Kom förbi här från Tillings gissa-födelsedatums-listan.
Kikar runt lite här för jag blev nyfiken.
Jättefina tavlor.
Hälsningar
Yohanna

Vanilla sa...

Jättesöt tavla! :-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam