lördag 3 september 2011

Mitt födelsedagskalas…

…är nu över för i år. Vi blev 17 vuxna och 2 barn så man kan väl nästan påstå att huset var fullt. Det blev långbord för hela slanten! Vi bjöd på exotisk bricka med potatissallad och min mammas jordgubbstårta till efterrätt – supergott!

Liam följde med gammelmormor och Arne hem efteråt, han ska sova där inatt då jag blivit övertalad att gå ut ikväll. Och ja, jag har varit sugen ett tag nu så man får väl ta tillfället i akt!

IMG_2504IMG_2509IMG_2513IMG_2507IMG_2508IMG_2518

6 kommentarer:

✫Familjen Bus✫ sa...

Oj oj så mkt folk :)

Agnes sa...

Och ändå var det två som inte kunde komma :)

Cissi sa...

Vad med folk och vad gott allt ser ut! Kul med utgång, det behöver man ibland!

Melissas Prinsar sa...

såg ju hur gott som helst ut de där :D

ingrid sa...

Oj vad folk, vad roligt! :) Och vilken mumsig mat ni bjöd på :) Kram, Ingrid

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

oj vilket kalas.. jag har nog aldrig haft ett sådant kalas när jag fyllt år..
ni verkar ju ha en sån enorm sammanhållning i din släkt..

Önskar jag hade det.. men nepp mina släktingar kan inte träffas utan att försöka döda varandra.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam