lördag 24 september 2011

Mössa som syns!

Tänkte att jag skulle visa vad som låg och väntade i vår brevlåda i torsdags. Det var en ny höstmössa till Liam från Katja som driver hEjkånpejkÅn! Den var jättesöt med sina vita valar på! Och det bästa av allt är att den har fem reflexer, fyra uppe på toppen och ett runt etiketten, för att man ska synas så bra som möjligt i höstmörkret. Det uppskattas mycket!

Jättetack och bautakram till Katja för den ursöta mössan som kommer användas flitigt i höst!

IMG_3286IMG_3285IMG_3289

Om du vill ha en mössa med matchande dregglis från hEjkånpejkÅn var då gärna med i min pågående tävling!
En vinnare dras den 3 oktober så än finns det tid att delta!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam