söndag 18 september 2011

Taco- och filmkväll

Har haft en jättemysig lördagskväll med min lilla familj! Gottade oss med tacos och tittade på Hur många lingon finns det i världen. Filmen var ju hur charmig som helst, kanske lite smådryg här och där men himla söt ändå! Tacosen var som alltid poppis hos Liam. Han fyller alltid hela tallriken med tillbehör men äter bara köttfärsen och den rivna osten. Och lite paprika och majs också, knasboll!

Efter att Liam lagt sig fortsatte vi med Irene Huss – En man med litet ansikte. Visste inte ens att det kommit en ny förrän idag och det ska visst komma tre till framöver. Men det har vi inget emot såklart!

Nu ska jag krypa till kojs efter en riktigt myspysig taco- och filmkväll!

2 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Mysigt =)
Vi tittade också på den Huss filmen i går =)

Vanilla sa...

Låter som en mysig kväll! Filmkvällar är verkligen det bästa så här på hösten! :-)

Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam