tisdag 1 mars 2011

I väntan på att pappa…

IMG_1335Liam tittar på sina favoritprogram!

…ska komma hem ifrån jobbet har vi diskat, ätit pannbiffsmörgåsar, haft saftkalas, tittat på tv och hållit mormor som gisslan. Liam har givetvis gjort sitt bästa för att få hem pappa från jobbet lite tidigare också; han plockade upp min mobil, slog en låtsassignal och sa “Pappa! Hej!” och småpratade med honom om lite allt möjligt innan han kastade över luren till mig. Med andra ord, Liam saknar visst sin pappa! Så kom hem nu gubbe lille!

2 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Vilket litet charmtroll

En pojkmammas vardag sa...

Men gullungen!! Hoppas att pappan i huset är hemma nu redan :)
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam