måndag 28 februari 2011

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva (en sen) måndagslista precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Liam är med och tävlar på Smultronbyns facebooksida – rösta!
  • Jag har vunnit ett paket nappar hos Tjockisbullen!
  • Jag är äntligen någorlunda frisk från dunderförkylningen förra veckan.
  • Vi har haft en jättemysig helg med gottgottigottgott och luuuugn.
  • Jag har fått en tid hos tandläkaren i stan. Tandlossning in my ass.
  • Det är nu ny vecka, det betyder nya möjligheter!
  • Jag har mina fina pojkar som förgyller mitt liv ♥

3 kommentarer:

-familjen bus- sa...

Tack! Inte jätte kul o sitta hemma med en sjuk småtrotsig 2åring o Maja som dock inte gör så mkt för sig mer än att hon tar upp min famn ;)

1 dag går bra, men sen kryper det i benen o jag vill ut på äventyr ;) hehe

kram kram

mamma jakeline sa...

Finns inget bättre sätt att starta veckan på än med en måndagslista! :) Ha en fortsatt trevlig vecka!

Martina sa...

Klart jag röstat på facebook såklart!!

Visst är det jobbigt de dagarna när dagis inte riktigt passar in i morgonformen för de små.
Dottern brukar kinka när kläderna ska på hemma och sen när vi ska kliva in på dagis. Men så fort vi fått av kläderna där inne så har hon liksom "glömt bort mig"..varje dag! :-)

Skriver en tipskommentar i din tävlingsblogg också angående napparna du vann ;-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam