måndag 28 mars 2011

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva en peppande måndagslista precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Jag har 3 toppentävlingar igång – du deltar väl?
  • Vi har haft en jättetrevlig (och solig) vecka och ser nu fram emot en ännu härligare!
  • Snön är nu borta och det har vi firat med flera besök i lekparken.
  • Liam fick en jättefin tröja från JNYdesign i torsdags som vi är jättenöjda med!
  • Våffeldagen firades med Eve och hennes godingar Nemo (Liams bästis) och Nikita.
  • I lördags var det grillning, bowling och pubafton tillsammans med Tommy och Therese som gällde.
  • Liam har sovit (och blivit bortskämd) hos gammelmormor och Arne lördag till söndag. Alltid lika skoj!
  • Sambon och jag tog en långfrukost i Växjö igår. Bara han och jag!
  • Våren tittar fram mer och mer och i veckan blir det redan april.
  • Mina pojkar är de finaste som finns! ♥

1 kommentarer:

Andrea sa...

Vilken underbar måndagslista :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam