fredag 4 mars 2011

Mera MOLO

IMG_1537Liams nya kläder från MOLO!

Jag och lillebror har precis kommit hem från en tur till Lessebo, det hade nämligen landat ett paket på min farbrors kontor igår. Paketet kommer enda från Danmark och såklart från ett av mina absoluta favoritbarnklädesmärken. Jag hann inte ut till bilen förrän det slets upp, jag var ju såå nyfiken! I paketet låg de supersnygga jeansen “Spiky Blast Denim” och den långärmade tröjan “Ernest Popcorn” med härliga illgröna detaljer. Oooh, vad jag är lycklig! Tusen tack till Rikke på MOLO för de fantastiska kläderna! Gissa vad Liam ska ha på sig imorgon?

Är du också tokig i MOLO? Håll då ögonen öppna – inom kort kommer en spännande tävling att starta!

2 kommentarer:

Andrea sa...

Åh Molo <3

Anonym sa...

Åh, vilka snygga kläder! Ska bli kul att se Liam bära dom :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam