lördag 26 mars 2011

Hemma hos oss just nu

IMG_3090En doft av sommar…

All mat är förberett och grillspetten har precis alldeles nyssens lagts på grillen. Fy sjutton vad vi har det bra! Och snart kommer Tommy och Therese på middag, ska bli mycket trevligt. Efter maten beger vi oss mot Emmaboda med ett litet stopp i Broakulla. Liam ska sova hos sin gammelmormor och bunusgammelmorfar i natt nämligen. Vi päron ska till bowlinghallen och slåss om äran. Herregud, jag har inte bowlat på flera år så detta kan gå hur som helst. Ska bli himla kul i alla fall!

2 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Oj så gott det ser ut! Hade jag bott lite närmre hade jag bjudit hem mig själv på middag hos er ;)

Skoj med bowling! Jag håller tummarna för att du kammar hem första pris!

Kramar

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Ser gott ut =P
Hoppas ni får en toppen kväll!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam