torsdag 24 mars 2011

Vilda djur när dom är som bäst

IMG_2990
Liams nya fina tröja från
JNYdesign!

Efter dagis blev det som vanligt en koll i brevlådan. Bland de tråkiga räkningarna och högen med reklam låg det ett sött paket som jag slet upp! Oj, vad glatt överraskad jag blev! Paketet var från JNYdesign och i låg det en ursöt tröja till min Liam – en grön med massor av vilda djur på!

Liam har sedan innan flera plagg från JNYdesign. Deras kvalité är fantastisk och alla deras produkter – allt från bodysuits till scarfs –  är i lekfulla mönster och färger! Jag som älskar att klä honom i mycket färg!

Tusen tack till Jenny och Malin för den glada och vårfina presenten!

3 kommentarer:

Emma - mamma till Meja och Alvin sa...

Vinsten kom idag :) Ligger bild uppe på bloggen om du är nyfiken!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Tröjan var bara så fin!

Martina sa...

Superhärlig tröja! Ääälskar grönt haha

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam