måndag 14 mars 2011

Kvällspromme

IMG_2242Liam på promenad!

Efter middag och disk tvingade lillebror ut mig, Liam och Diesel på en kvällspromenad. Lite småkyligt men det var himla skönt. Liam var jättenöjd när han fick gå själv sista biten hem också, sprang fram till varenda betongsugga (sånna där vita klumpor på vägen) och kramades. Och så hoppade vi i vattenpölarna också givetvis!

Nu ligger han och sover, lille plutten. Trodde att promenaden skulle göra honom trött men han var inte alls på humör för att sova när det väl var dags. Men nu, efter en halvtimmes nattning, sover han gott!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam