lördag 12 mars 2011

10% hos Rimstone Interiör & Designlagret

Rimstone Interiör & Designlagret är en heminredningsbutik som bjuder på ett brett sortiment av inredningsdetaljer – allt från köket till badrummet! I sortimentet finns välkända varumärken som håller hög kvalitet, bland annat Gripsholm, Kosta Boda, Leka Sweden, Myrica Design, Pluto Produkter, Rörstrand, Sagaform, Spira Inredning och många fler!

Fram till den 31 maj kan du shoppa loss i butiken med 10% rabatt! Ange koden agnes för att ta del av erbjudandet!

 

Confetti disksetKivi ljuslyktaLighthouse Ball oljelampaNeo kyldräkt för champagne
Galax kuddvarFiduz vinställ för Bag-in-BoxBladverk servettställ/BrevställMine skål 17.5cmMarimekko skål 15.5cmQueen Anne LjuslyktaPompom brickaFilippa K muggGordon väggdekoration

 

För att ta del av fler toppenbra rabattkoder och erbjudanden – kika under “Shoppingtips” i min högerspalt!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam