måndag 21 mars 2011

Vår måndag hittills

IMG_2847Liam pustar ut efter gammelmormors besök.

Liams gammelmormor har varit här idag på besök. Dagis är stängt så jag behövde en barnvakt (och en bil) eftersom jag skulle till Ams i förmiddags. Så då var mormor snäll och kom. Köpte med mig lite gott fika när jag var färdig också så vi har druckit kaffe och kalasat på wienerbröd och vaniljbullar. Gillades skarpt av min gottegris!

Liam och morbror Adde ligger i skrivande stund i soffan och tittar på Råttatouille. Jag ska ringa lite samtal och sen städa litegrann. Och snart kommer pappa Simon hem från sitt förmiddagsskift!

1 kommentarer:

Mamma Marlene sa...

Mmmm vaniljbullar är ju sååååå gott!!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam