måndag 7 mars 2011

20% hos Crocs™

Crocs™ har ett brett sortiment med högkvalitativa skor för hela familjen. I deras butik hittar ni allt från vinterkängor och stövlar till sandaler och högklackat. Alla i härliga färger och utföranden med fantastisk komfort för både baby, barn och vuxna!

Alla mina läsare får härmed 20% rabatt på hela sortimentet! Erbjudandet gäller till och med den 20 mars när du anger
koden AGNES2011. Varför inte passa på att inhandla både vår- och sommarskor till hela familjen redan nu?

Idag och imorgon har dem även fraktfritt så ta en kik i butiken på en gång och hitta era favoriter!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ska genast in och kika runt! Tack för tipset! :))

Minnah - mamma till Fanny sa...

Åååh! De där rosa uppe till vänster var ju supersöta. Hade passat min dotter jättefint!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam