söndag 6 mars 2011

Vasaloppsfrulle

IMG_1716En riktig långfrulle framför tv:n!

Klockan halv fem i morse vaknade jag av en jäkligt jobbig hosta. Totalt omöjligt att få sova och för att inte väcka mina pojkar var det bara att stiga upp och knalla ner. Har kräkts hela morgonen och känner mig sådär lagom fräsch. Låg och zappade mellan kanalerna i tre timmar innan gubben steg upp. Det är ju Vasaloppet idag vilket han följer varje år (förutom året han deltog själv). Så vi har haft en riktig långfrukost framför tv:n med nybakta frallor och en massa gott!

8 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

En vinnare är nu dragen till en personlig sagobok från Sagor och Ting. Gå in och kolla om det var DU som vann tävlingen.

http://edvinsmamma.wordpress.com/2011/03/06/en-vinnare-till-en-personlig-sagobok-fran-sagor-och-ting/

Var gärna med och tävla i mina andra tävlingar som är igång just nu.
Kram!

Carolina sa...

Åh, vilken grymt lyxig frukost, ser riktigt gott ut! Hoppas du blir bättre under dagen! kram

Tess sa...

Fy va tråkigt att hostan är tillbaka.
Hoppas den blir bättre!
Kram

Anonym sa...

Men usch, vilken tung morgon det låter som! Fast den där frukosten ser ju väldigt lockande ut! Nackdelen med tidiga morgnar är ju att man snabbt blir hungrig igen dock! :(

Andrea sa...

Men gud vad mysigt det såg ut, ja förutom skidorna det men till och med det skulle jag kunna uthärda för nybakta frallor och uppdukad frukost i soffan :)

tarja sa...

Hoppas du kryar på dig, inte roligt att vara sjuk...

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Åh vad mysigt med en sådan frukost!

Vad tycker du om dem tiderna til Liam? Har du eller dem på förskolan valt?
Jag tänker just att det är synd att sova bort 2 timmar...för Theos del. Därför har jag svårt att bestämma tider...

Unknown sa...

Vilken härlig frukost!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam