lördag 5 mars 2011

Bonusgammelmorfar 56 år!

Idag har vi varit i Broakulla och firat bonusgammelmorfars födelsedag. Det bjöds på kalkon till middag och vi alla åt som hästar. Det var så gott! Sen fick vi riktigt finbesök av lille Alex. Pappa Tommy var tvungen att åka till Lasarettet och mamma Therese jobbade så vi fick ställa upp som barnvakt. Pojkarna har varit jätteduktiga, lite kiv om leksaker blir det ju alltid men tycker det gått jättebra. Och tårtan till efterrätt var ju riktigt populär!

Nu är vi hemkomna sen ett par timmar tillbaka och pojkarna kommer bra överrens även här hemma. Just nu äter dom popcorn, tittar på tv och leker. Busungar!

AlexLiam och AlexLiam och bonusgammelmorfar ArneLiamAlex och ArneAlex och Liam åker hem!

2 kommentarer:

En pojkmammas vardag [har två roliga tävlingar igång!] sa...

Vilka härliga bilder! Ser ut som att ni också varit på ett roligt kalas :)
Kram!

Chicmommy - mamma till Ajdin sa...

Vilka fina lockar sötnosen har :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam