fredag 4 mars 2011

Fredagsmys på Visjövägen

Vi blev ikväll inbjudna på fredagsmys hos Therese, Tompa och Alex. Ja, och Nicke såklart. Det blev en riktig helkväll med pizza, Wii, musjakt (kattafan hittade en kompis under kvällspromenaden), popcornkrig och massa bus. Liam och Alex funkade väl sådär ihop, det blev lite knuffar hit och dit när det bråkades om leksaker. Men ju längre kvällen fortskred desto bättre gick det. De till och med gav varandra en bamsekram innan vi skulle åka hem – sötnosar!

Lille Alex och mamma ThereseAlexLiamTompa och SimonNiklas, Therese och AlexAlex och pappa TompaLiamTherese, Alex, Simon och Liam WiiAlex

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam