onsdag 23 mars 2011

På vägen hem…

IMG_2953 Gladfisen ute i solen!

När Liam hämtats på dagis blev det ett snabbt stopp i lekparken med mitt busfrö och därefter en runda på Kosta Outlet. Spanade efter skaljacka till Liam men fick syn på en massa annat fint istället. Som vanligt. Tur att plånboken inte var med!

På vägen hem hade Liam fullt sjå med att jaga alla roliga löv som flög förbi och snurrade runt på gatan. Det var riktigt skoj! Och när vi kom hem skulle han såklart hoppa i alla vattenpölarna! Även busungen gillar att snön är på väg bort!

3 kommentarer:

Tess sa...

Låter som en härlig dag!
Jag borde aldrig ha plånboken med mig då det alltid slinker ner både det ena och det andra till mig och barnen...hihi
Kram

Carolina sa...

Han är så söt finaste Liam, låter som ni haft det riktigt mysigt :-) kram

Nina sa...

det va kanon skoj vet du. dem är så roliga dem där eventet. lite väl långt kanske. men det va skoj å lärorikt!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam