onsdag 30 mars 2011

Helgen kom…

…lite snabbare än tänkt. Sambon jobbar ju eftermiddag den här veckan och då brukar vi ha förmiddagen ihop innan han ger sig av vid ett-tiden. Nu för en stund sedan stod han fortfarande och spelade tennis med sitt Wii utan minsta tecken på att ge sig av till jobbet. “Jag är ledig idag. Och imorgon. Har jag glömt att säga det?” Ehm. Jo. Han har en tendens att överraska när man minst anar det för nog hade han “glömt” det med vilje, den lille spjuvern. Så nu har vi helg!

3 kommentarer:

Carola sa...

Skönt med lite extra ledigt sådär! Min käre make är ledig på fredag, han, skönt det!

Martina sa...

Härligt! Här har det en tendens att vara tvärtom istället...suck.

LILITH - Sveriges mest menlösa blogg sa...

Vad härligt med långledigt ihop. Vilken trevlig överraskning du fick.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam