söndag 6 mars 2011

Slappesöndag

IMG_1786 Liam inspekterar den pratglada vovven innan kvällens nattning!

Vi har varit riktigt seeega ikväll. Eftersom jag var uppe innan tuppen i morse slumrade jag till med all rätt på soffan en timme innan middagen. Totalt livsfarligt att sätta sig och slappna av när man är trött, man däckar direkt. Men när vi fått i oss en varsin pizza kändes det bättre och jag blev lite piggare i kroppen. Sen gör ju såklart Solsidan sitt till också, fan vad bra det är! Perfekt program att avsluta en lång vecka med. Mi lajk!

3 kommentarer:

alexandra mamma till tove sa...

sv: tack. jag är inte helt nöjd med min blogg design än.. jag ville med ha den lite vårigare men den blev ju mer höstig hihi.. kommer nog sitta och pilla på en ny snart igen.. hahah..
Gult kommer bli supersnyggt.. :)

solsidan har jag lyckats att inte se,, alla pratar om det och jag har inte sett ett enda avsnitt..

Alexandra sa...

Hej,
Visst deckar man lätt en söndageftermiddag i soffan! Men det är ju super skönt!

//Alexandra

-fam bus- sa...

Ja då... Vi hade kul på kalaset :)
Hehe håller med om att de är livsfarlig. Sitter aldrig still då jag är så trött ;)

Kramkram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam