lördag 23 juni 2012

Klick, klick, klick!

st_bumbo_playtray_vit

Att nätshoppa är ju alltid kul, speciellt när det är gratis! Jag hade den enorma turen att vinna ett presentkort på 1000 kronor att handla för hos Mammashop förra året. Det kom ju väldigt väl till hands nu när vi fått en lillasyster i familjen och allt!

Så det blev en liten beställning här nu med en bokstavsmobil med namnet NOMI till vagnen, en stor förvaringsficka att sätta på ryggstödet i bilen, en kaninsnuttefilt samt en limegrön Bumbo Babysitter med tillhörande bordsbricka. Ska bli så spännande att få hem detta paket framöver!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj,vilken vinns...
~Härligt~ Kram!

Anna - mamma till två prinsessor sa...

Grattis till vinsten! Då är det ju extra kul att unna sig - och barnen - något kul!
Ha en fin kväll.
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam