söndag 3 juni 2012

Söndagsbesökare

IMG_2182

Liam och gammelmorfar!

Vi har haft mycket besök idag, först ut kom Liams gammelmormor, (bonus)gammelmorfar och lille lurvtussen Bonzo. Vi kalasade på glass och Liam lekte med gammelmorfar precis hela tiden. Han är ju en riktig lekfarbror och kan sitta på golvet med Liam i timmar och bygga lego, rita eller vad som helst.

Sen fick vi besök av Liams mormor också och vi har under kvällen myst i soffan, ätit pizza och bakat tillsammans. Hon åkte precis hemåt och Liam sitter nu i skrivande stund och plaskar i badkaret. Han behövde verkligen ett bad efter att ha ätit cupcakes med hela ansiktet. Strax blir det nattning med sagoläsning!

3 kommentarer:

Cissi sa...

Låter som en härlig söndag!

Shopaholic ♥ Blivande mamma till Tre! sa...

Vilket fint rum han har!

Anonym sa...

Sååå mysigt ♥...
/Kraaaam

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam