fredag 15 juni 2012

Ingen bebis i sikte

IMG_2557

Min prickigkorv (med sina tre vattkoppor i ansiktet) gottar i sig en liten glass!

Nepp, ingen bebis alls i sikte. Har haft förvärkar även denna natt och de har kommit och gått under hela dagen. Hemskt ont gör det, kan inte minnas att de var så intensiva med Liam men man glömmer väl. Vi får se om det händer något mer under helgen!

Dagen har varit lugn annars. Har hämtat Liam som sovit över hos mormor, ett riktigt energiknippe fick jag med mig hem. Sambon har jag inte hunnit träffa så mycket då han åkte till jobbet efter att ha stigit upp, han skulle ta ett extraskift vilket förvånar mig en smula då faktiskt Sverige spelar ikväll. Men jag ska absoluuuut inte klaga, slipper gärna att titta på fotboll!

Har hunnit städa en del också och tvättat fyra maskiner. Den där slemproppen i gårkväll gav mig lite eld i baken så BB-väskan är också packad nu. Känns ju skönt ifall ifall, man vet ju aldrig.

Kvällen bjuder på myspys för mig och Liam. Vi ska titta på film, poppa popcorn och smaska choklad i soffan! Ska bli mysigt!

10 kommentarer:

Cissi sa...

Spännande! Får ni åka hem med bebis så länge Liam har koppor eller får ni stanna extra då?
Håller tummar och tår!

Anonym sa...

Så söt han är Liam ♥....Gott med glass!
Bebis kommer när den kommer hihi fast förstår att du väntar & längtar/Kram till Er alla & ha en underbar kväll!

Shopaholic ♥ Blivande Mamma Till Tre! sa...

Mäh! Fick han bara tre koppor i ansiktet? :) Vilken turgosse

♥ Alexandra - Mamma till Tove och Lykke ♥ sa...

åhh jag trodde verkligen att bebisen var här.. men än är det ju några timmar kvar på kvällen

Louise sa...

Åhh, så spännande! Är verkligen nyfiken på bebis, :)
Vilken fin vagn. Vet inte vad ni hade till Liam, men vår emmaljunga är jag så jästa missnöjd med. Så till nästa barn blir det definitivt vagns byte.

mammaTEA sa...

Spännande! Då verkar det ju vara på gång. Själv har jag inga tecken på att det skulle vara dags snart.

Angelika gravid vecka 40 sa...

Åh vad roligt, att se att du också får bebis när som helst, själv är jag beräknad idag den 17 juni, dessutom heter ju min son också Liam fast han är 1 år yngre än din son ;)

Kram

Alfva sa...

Jag ser på Facebook via gemensamma vänner att lilla bebisen kommit nu. Ett STORT jäkla grattis till underbaringen!
Kram

Cissi sa...

Bebis nu? Ett tag sen du tittade in... :)

Vanilla sa...

Men nu har det varit tyst ett par dagar, kan det betyda att du är på BB?

Spännande!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam